Introducing the Dumbest Player Award!

Discussion in 'Changelogs' started by Zelkam, May 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coopermontrose

    Coopermontrose Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2017
    Messages:
    665
    Likes Received:
    324
    Nice rank, it suits you perfectly.
     
  2. Coopermontrose

    Coopermontrose Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2017
    Messages:
    665
    Likes Received:
    324
  3. Zelkam

    Zelkam Manager
    Staff Member Manager

    Joined:
    Oct 23, 2017
    Messages:
    4,402
    Likes Received:
    1,184
    I'm fairly certain spamming someone on twitter would constitute as harassment, something twitter does not allow. Amazing you can actually be this stupid.
     
    K4U and Joyoy0 like this.
  4. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    funny you never asked for my permission to post private conversation in a youtube vid or to up load to google docs both are in violation of terms.
     
  5. Coopermontrose

    Coopermontrose Well-Known Member

    Joined:
    Dec 10, 2017
    Messages:
    665
    Likes Received:
    324
    Your a violation of terms, gtfo stupid cancerous kid.
     
    K4U likes this.
  6. Zelkam

    Zelkam Manager
    Staff Member Manager

    Joined:
    Oct 23, 2017
    Messages:
    4,402
    Likes Received:
    1,184
    So you're just gonna skate over the harassment thing then? ok cool
     
    Joyoy0 and Hamodi like this.
  7. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    I really don't care if you don't want to admit your wrong amount calling me a kid when I am not to not. Keep threatening me I dare you! Harassing me on here changing things on my profile. Talk about being immature and stupid!!!!!
     
    #47 who cares, May 3, 2018
    Last edited: May 3, 2018
  8. Zelkam

    Zelkam Manager
    Staff Member Manager

    Joined:
    Oct 23, 2017
    Messages:
    4,402
    Likes Received:
    1,184
    I'll take that as a yes then you are gonna just ignore it.
     
  9. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    Actually no dumb ass I included that in my report to both google docs and YouTube
     
  10. Hamodi

    Hamodi Moderator
    Staff Member Mod

    Joined:
    Nov 24, 2017
    Messages:
    1,255
    Likes Received:
    564
    I mean you are a kid though. It's blatant.
     
  11. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    hahaha your so fucking funny I forgot to laugh you wasted piece of skin
     
  12. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    l
    lmao that is your opinion you wasted piece of skin
     
  13. sunnybelfer123

    sunnybelfer123 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2017
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    199
    Nice dumb player rank LOL
     
  14. BaccaplayzMC

    BaccaplayzMC Active Member

    Joined:
    Jan 4, 2018
    Messages:
    184
    Likes Received:
    41
  15. Mistix

    Mistix Well-Known Member

    Joined:
    Dec 23, 2017
    Messages:
    918
    Likes Received:
    730
    You cannot report him for shit.
    Fuck off and get a god damn fucking life you wasted creation from god.
    Jueses christ fuck off and go anoy other forum.
    You got banned but no worries you still got your favorite server Datecraft !
     
  16. Mistix

    Mistix Well-Known Member

    Joined:
    Dec 23, 2017
    Messages:
    918
    Likes Received:
    730
    *privte*
    Your acctuly mentally retarded ass bitch it's a fucking BLOCK GAME
    Go fucking anoy Roblox you fucking peace of shit
    You borned from a hole in a condom so you got NOTHING to laougth on us jueses why people has an iq of -?
     
  17. Zelkam

    Zelkam Manager
    Staff Member Manager

    Joined:
    Oct 23, 2017
    Messages:
    4,402
    Likes Received:
    1,184
    He is literally writing a sequel for me with this crap + all the twitter spam
    I love it.
     
    Joyoy0 likes this.
  18. sunnybelfer123

    sunnybelfer123 Well-Known Member

    Joined:
    Nov 30, 2017
    Messages:
    1,044
    Likes Received:
    199
  19. Hamodi

    Hamodi Moderator
    Staff Member Mod

    Joined:
    Nov 24, 2017
    Messages:
    1,255
    Likes Received:
    564
    So you're telling me with your attitude and maturity you're over 30 years of age ?
     
  20. who cares

    who cares New Member

    Joined:
    Apr 23, 2018
    Messages:
    13
    Likes Received:
    3
    Says the wasted piece of skin who can't spell. Here is an idea for you go get a dictionary and learn how to spell you dumb shit
     
Thread Status:
Not open for further replies.