: ( do u have an alt? It always seems to help me when I get on my altsI get like 90+ ms on invaded and 30 ms on any other server, fix ping pls
no: ( do u have an alt? It always seems to help me when I get on my alts
yeah i tried logging on yesterday and i kept timing out, logged on other servers, completely fineI get like 90+ ms on invaded and 30 ms on any other server, fix ping pls
...Same, I used to get 58-59ms now i get 60-61ms bro u dont understand how disgusting 60-61 looks
even 1 ms matters for pvp apparentlydude im not a kit player so i dont understand but isnt 90 ms good?
for pvp nodude im not a kit player so i dont understand but isnt 90 ms good?
rip broSame, I used to get 58-59ms now i get 60-61ms bro u dont understand how disgusting 60-61 looks
earthteam i think you are very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very very wrong.for pvp no
the point is that their ping is higher then its supposed to be not that its baddude im not a kit player so i dont understand but isnt 90 ms good?
0ms = SkeppyKitpvp ping guide:
1-20: godly
21-40: very good
41-60: good
61-100:ehhhhh
101-150:bad
151-180:crap
181+: p a i n
ily earthteam and I’ll let u use 1 of my alts if that helps uI get like 90+ ms on invaded and 30 ms on any other server, fix ping pls
nononoily earthteam and I’ll let u use 1 of my alts if that helps u